........Bilder och lite text


Wohoo se så glad jag är. Och ja det var jag faktiskt. På kulturnatten var jag och tittade när min kära dansgrupp dansade. Först på Maxi och senare på kvällen på Salsahuset. Nya Tinkudansen var helt underbar. Stod med tårar och skakade så dant att jag inte kunde fota. Tur att någon kunde fota mig då höhö




Tangens blev 29 år innan han stilla fick somna in. Det var min moster Ann-Britts häst



Jag och syster Petra på Jakobs releasefest.



Här sitter jag och säljer skivor....



Jakob i egen hög person



Olle ska på kalas... snyggingen



På karate. Väldans flaxande med både armar och ben. Men duktiga är de




På väg till fotbollen



Min stora lilla juvel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0