Stockholmsmys och igeljävlar

Hi hi så här glad är jag idag efetr en underbar och mysig helg med Zombie i huvudstan. Så skönt att bara vara utan en massa måsten att göra. Bara vi två tillsammans. ÅÅÅÅÅ. Vi kom upp sent i fredagskväll för att det förbannade tåget vi åkte med blev stående mitt ute i ingenstans för att invänta andra tåg som skulle passera. Suck och stön. Väl framme var det raka vägen till en pizzeria för käk innan det bar av till stället där vi skulle sova.... MYSIGT..... Enda minuset den kvällen var när igel nr 2 ringde och böla. Var väl inte direkt oväntat att något skulle hända när nu zombie var iväg på galej. Resultat: En sur Jenny och en zombie som satt hela kvällen och tänkte på henne och hennes förbannade tårar och det som hon var ledsen för. Igeljävlar ska man trampa på inte..... Inte dadda med och pussa...... För vad fan trodde hon att han skulle göra TA FÖRSTA TÅGET HEM FÖR ATT HÅLLA HANDEN ELLER. Grrrr....... Igel 1 och 2 släpp taget nu......jaja


Hela lördagen spenderades ute och i olika affärer. Lite smått och gott inhandlades. Bland annat blev det en ny plånbok, några cd och en saw docka. Den sistnämnda var kärlek vid första ögonkastet. Det var i affären chock vi fann varandra. Jag hade fan blivit olycklig om jag inte köpt den, psykfall som jag är... Nu har den hedersplatsen i vardagsrummet hehe. Kommer fan skita på mig varje gång jag går förbi den på kvällen hehe. Jaja rödvin, indisk stark mat och mys på kvällen innan vi slocknade pang bom.
Idag söndag var det hemfärd. Fan vad trist... Saknade honom redan innan vi lämnade stockholm och nu när jag sitter här vid köksbordet är saknaden större än någonsin. Vill bara ha honom här hela tiden..... Känns fortfarande som en dröm och jag måste nypa mig själv i armen för att faktiskt fatta att han tycker om mig....
Zombie älskar dig.....


Ååå älskar min underbara Saw docka som  nu står så fint i vardagsrummet




MIna tre skivor jag köpte




Moahaha bild på Zombie efter två glas vin hehe.....

Kommentarer
Postat av: Karin

Tänker inte komma hem till dig nåt mer, i alla fall inte in i ditt vardagsrum...

2011-03-20 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0