Vill inte

Klump i halsen, tårar på väg. Igen, på nytt. Räckte det inte med natten som var. Varför igen?
Värk i hjärtat. Kniven vrids långsamt om . Det gör ont, Så förbannat ont. Nu rinner tårarna. Vill skrika men vem skulle höra mig. Hans ord ekar i mitt huvud om och om igen och jag ser hans hånleende varje gång jag blundar. Vad har jag gjort för fel? Jag är inte felfri, jag är inte prefekt. Nobody is perfect. Men jag lever i nuet och jag gör mitt bästa. Det som hänt måste få stanna där.

Orkar inte känna mig kass och värdelös längre. Fan ta honom. Det jag gör är varken dåligt eller olämpligt och jag utsätter absolut inte mina barn för någonting som de inte vill.

De här sju veckorna tillsammans med barnen har varit de underbaraste i mitt liv och därför känns det så fruktansvärt att någon som har varit så otacksam ska ha dem på sin semester.

Fan! Vill inte......Kan han inte bara fortsätta vara sjuk....

Det gör så ont......



Kommentarer
Postat av: Karin

Tänker på dig... Du är en bra person, du är värd att vara lycklig. Försök att komma ihåg det!

Stor kram

2011-07-27 @ 12:48:25
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: A

Låter inget vidare! :-(

Hoppas allt ordnar sig.

2011-07-27 @ 14:59:54
URL: http://bjornhonan.blogg.se/
Postat av: Anette

Du vet vart jag finns... Kramar om

2011-07-27 @ 17:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0