Bil jävel....... (särskrivning) fan vad han hackar

Hej och hå, luden tå.... Nu är mysteriet med svansen på min bil löst.... Ingen sabotage utan helt enkelt så att den jävla, förbannade ljuddämparen är sönder. Upptäckte igår när vi var på väg hem från folkparken att det fan var hål rakt igenom avgasröret, typ. Ilfart till bilmeken. Tid på fredag buhu och då 5000 spänn fattigare. Jaja, behöver ju fan bilen och har ju inte råd med en ny..... BIL AS.

Annats skoj som hänt.... Hmmm låt se.

Linus har hotat med att jag aldrig någonsin ska få ta barnen utomlands. Ee samma borde väl då gälla honom. Kollade upp detta på nätet och vid gemensam vårdnad behövs inte den andres tillstånd, bara när passen ska göras. Tji fick han och det sa jag till honom i tele. Han envisades med att detta aldrig kommer ske varpå jag sa att då ska ett kontrakt skrivas (giltigt, där den andra polisanmäls om det bryts) att ingen av oss någonsin får sätta vår fot utomlands med barnen. Tyst blev han, för vem drabbar det. Barnen. Jävla fjant.... Samarbetssvårigheter. Varför försvåra allt..... gr...

Nog med skit. Idag har det varit Busfabriken för hela slanten och tydligen hade resten av Norrköping också tänkt på det. Fan vad folk. Blä. Men kul hade ungarna (alla fyra) och svettiga var de. Snabbvisit på maxi efter. Fet rea på leksaker. Diverse små grejer (Star wars lego och barbie) inhandlades och de fick även en liten sak var att pyssla med när vi kom hem.

Geocaching vill jag börja med igen och därför gjorde jag en ny profil idag med nytt namn. Det var liksom inte bara Linus hobby utan även min, så nu är the shit i gång igen.

Nytt namn: Team Zombies
Profilbild:
...


Nä nu är det dags för bad. Fryser som fan om fötterna hehe

BTW KARIN. Vi måste se filmen BABEL ihop. Så himla bra

Tack och hej

Leverpastej

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj då, de grabbarna har inte borstat tänderna på länge se...

Babel... vist är det filmen med Cate blanchet och Brad pitt. Ja den är asbra!

2011-07-22 @ 10:51:06
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0