Uppdatering fortsättning......

Kaffe på altan, blåsigt väder ute så vad passar bättre än att fortsätta updatera om vad som hänt i mitt otroligt roliga liv ee. Låt se...

Efter Stockholmnsresan var alla grymt trötta, men på lördagen 9/7 drog vi tillsammans med min mor och far ner till Yxningen för lite bad. Mitt första dopp blev i den sjön, rätt så skönt.... br....
Därefter blev det en snabbis ner till Viken för lite karneval. Underbara Dansgruppen BKN dansade. Så duktiga. saknar dem. Trötta på kvällen så det blev tidigt i säng.
Söndagen och måndagen spenderades på stan. Dunsderbra reor på leksaksaffären så Olle och Tuva fick inhgandla diverse prylar för sina pengar + en varsion sparkcykel.
Linus dum i huvet i vanlig ordning, skulle prompt ha tillbaka barnens cyklar (fast han inte ens har dem). Ner till cykelaffären och inhandla två nya bikes. Tack så jävla mycket Linus 3000 spänn. Någon gång kommer du få igen. du gör bort dig så jävla mycket: KALLA MIG ALDRIG SNÅL IGEN, TÖNT


Papparazzi smygfotar




BKN dansar Tobas




Kidsens nya cyklar




Tuvas prylar från rean




Olles prylar från rean



Tuva med sin nya sparkcykel vid kaktusplanteringen





Cool på spårvagnen





Rock N Roll




Yeah.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0