Underbar dag.....

Men hade absolut varit bättre om mannen jag älskar funnits vid min sida.... Den biten kommer senare och jag kan knappt vänta. Känns helt overkligt men är verkligen på riktigt.... Känns som om livet är på väg åt rätt håll..... Bara uppsatsen som måste bli klar så är det komplett.....

Sitter här nu med nybryggt kaffe och och bara njuter. Kidsen springer omkring och stökar men fan gör det...... INGENTING...... ÄR SÅ LYCKLIG..

Men ok vad har hänt för skoj idag då...Jo ny telefon har införskaffats.... Och det blev en XPERIA X10. kan säga att det verkligen behövdes. Den som jag fick när jag fixade internet gick sönder samma dag då jag petade bort två knappar.. Har varit jävligt svårt att skriva med den. Men nu äntligen......wohooo.

  


Efter telefonköpet blev det Maxi för lite storhandling inför morgondagen. Hatar att fylla år. Åldersnoja för fan.....
Men ok då en grön tårta får duga till alla i morgon. För det kommer ju så många. Typ 3 pers.... KUL Var fan är alla paket hahahahaha.

Nä om man skulle ta och förnya prenumerationen på NOrton security och sen städa lite. INte kul men ett ont måste.

Kram från glada mig till alla typ 3 personer som läser moahahahah


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0