Ego, javisst.......bara för idag.....eller....

Är nog lite ego varje dag.... Tittar mig i spegeln och säger till mig själv. Fan Jenny, grym är du, klarar allt, är söt i bland trots röda prickar i fejjat och bröst som russin..... Dagens lögn men jag är på god väg att tycka om mig själv. MItt skal är kaxigt och man ser mig som en självsäker tjej. Men ack som man bedrar sig. Egentligen blyg som fan, dåligt självförtroende svär ve och förbannelse över kroppen. Helvete.....

Så vad gör man...... Jo lägger ut en jävla massa bilder på sig själv. Fråga mig inte varför men processen att göra det kanske kan vara en början till att faktiskt inse att man duger som man är....

Så nu en massa egobilder moahahaha






























Nä nog nu... Ego bilder suger men nu har jag i allafall gjort ett riktigt ego inlägg tjo hoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0