30-1=29 eee men vad kul att fylla år då....

Inte ett dugg. Bästa skulle vara om man kunde sova sig igenom alla födelsedagar. Be folk stanna hemma och spara sina pengar än att lägga dem på en present som ändå känns påtvingad.  Den här är ett undantag. Började bra med zombie på snabbvisit. Dock tungt när han gick....
Klump i magen och tårar som sakta började rulla nerför kinderna. Kände mig så fruktansvärt ensam... Saknade honom med en gång. Tittar på rosorna jag fick. Mer tårar.....Kärlek, ja och på riktigt. Overkligt....
Måste rycka upp mig nu. Snart kommer mina underbara kids hem från skogspromenaden med mormor och morfar och då ska vi fika. Men fan vad sorgsen jag känner mig nu. Borde inte känna så här......

Får se om jag skriver mer senare. Inget mer skoj lär väl hända i dag. Dansen förstås. Vad fan skulle jag göra om jag inte hade den. Då hade jag nog gått under.....................


Over and out..............

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj rosor också och firande av barn och föräldrar...låter mysigt:)

och tårarna kommer inte vara där för alltid!

kram

2011-02-02 @ 16:02:10
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0