Yr i mössan

Sitter yr vid bordet. Illamåendet har dock gått över tack och lov. Ja blev inte lång dag på jobbet. Öppnade, såg glad ut sen tackade jag för mig och gick hem...... Tycker lite synd om mig själv som vanligt. Tror illamåendet beror på stress etfersom helvetet bröt ut i går eller snarare i fredags. Helt sjukt men nu får det vara bra med det. Ingen ska någonsin trampa på mig igen. Nu får det helvete vara slut på elände, tårar och annat trams......Jaja.....

Hmmm.....Sitter och småler bakom skärmen. Underbaraste zombie sitter framför mig och arbetar. Han valde att ta med jobbet hit och hålla sjukling sällskap. Fin är han att titta på. Synd bara att jag är yr fortfarande hehe annars vet jag inte om jag hade kunnat hålla händerna i styr......opps.....

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Måste vila upp mig så jag orkar med lite plugg ikväll....

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0