Måste man.......

Hmmm. Med nybryggt kaffe sitter jag vid datorn. Sur som ättika och med ögon som lyser av ondska. Svart som natten är sinnet och inte fan lär det bli bättre......
Funderar gör jag. Och då kan man ju fråga sig. Har blondiner förmågan att tänka och fundera? Svar: Ja
När man har separerat ochg flyttat ifrån varandra är väl barnen det enda man ska prata om inget annat. Eller är det så att man måste umgås bara för att den andra inte ska bli ledsen. Låt säga att det är min tur att ha barnen och jag ska åka skridskor, ska jag ringa pappa Linus och fråga om han vill vara med bara för att han inte ska bli ledsen. Han kan väl för fan åka skridskor själv sen... Jaja det där vara bara ett exempel men något som jag funderat på sen i går.... Så jävla trött på sånt eftersom jag själv varit där......
Men det är väl bara att vänja sig........så kommer det att vara när nu folk är rädda att det ska bli konflikter vid ett nej. Eller så är det väl dåligt samvete som talar........

För tillfället är jag någons mardröm hoppas jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0