Snabb uppdatering hm......

Som vanligt då är jag jag kass på att uppdatera denna blogg. Tänker alltid att vem fan vill läsa om mitt tragiska, tråkiga liv....

För er som nu förbarmat er över mig så kommer här en kort snabb uppdatering..

Spelat golf med mamma och Magnus. Vem som vann det förstår ni väl. Kolla in divan på bänken hehe





Inte helt nytaget kort...... Tuva bär ansvaret för den andra gluggen





Lördagen 20/8 var jag, Karin, magnus och kidsen på marknaden en snabbis. Kidsen åkte virvelvinden för första gången. Kul var det. Tuva såg ut som en fågelholk hela åkturen och jag satt med kräks i halsen...
För skojs skull köpte jag två brickor i chokladhjulet och VANN.
Stor Marabou wohoo. Överlyckliga kids hihi...Karin det ligger tio stycken här hemma och väntar på dig...





Söndagen 21/8 kom lilla Elba Vida Norma Alfaro till världen. Glädjetårarna ville aldrig ta slut. Grattis Mi mejor amiga Norma. Te amo!!!



Idag 25/8 var det Vilbergen marken: Var där en snabbis med mamma och kidsen. Tuva fick en fläta i håret (se bild) och ett halsband. Hon tyckte hon blev så fin min juvel. Olle han fick ett halsband och ett tåg med bokstavsvagnar typ. Vet inte hur jag ska förklara. Kul var det och glada blev de






I går 24/8 skulle jag ta en skatt "Stöttepelare" På min väg dit så trampade jag på en snigel buhu, brände mig på en nässla och det gjorde ONT, blev biten av en pissmyra AS, och ramla en gång. Trots allt detta tog jag mig dit och hittade cachen. Jävligt tur annars hade jag blivit satans arg höhö


Förra veckan tog jag och kidsen skatt "Ravinen". Collt så in i bomben. Helt otroliga platser man kommerf till när man geocachar.











Vy från min nya cache Mount Ättetorp. Fjärde balkongen från vänster högst upp, med markis. wohoo




Jaja nu blir det bad.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0