Första dan avklarad

Jahapp så var semestern avklarad och första dagen på jobbet avklarad. Buhu ville ha mer men man kan ju inte få allt.... Och kass har jag varit på att uppdatera denna satans blogg. Händer liksom inget som är värt att skriva om.
Jaja för att återgå till dan... Hmm Mucho trevligt att träffa Sara (vi är på samma avdelning) det var ju ett tag sen. Hade massor att uppdatera varandra om hihi. Övriga medarbetare var också hyvens. Varmt som satan på dan så det blev vattenspridaren, synd bara att vi vuxna inte får duscha nakna. Hur fan skulle det se ut. Barnen skulle springa skrikande därifrån. Jaja nog om detta.

Nu du Karin. Du som gillar skräckisar. Jag har sett två så djävulskt otäcka filmer. Visste jag inte innan. Två dagar efter varandra. Menar allvar. Ca två timmar utdragen plåga. Drog mig bara längre och längre upp i soffan. Dem måste du se..

The Collector



The Frontier(s)




Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

eller inte...

ser ju rent äckligt ut.

2011-08-02 @ 09:33:55
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0