Eskilstuna: Parken ZOO 29/7-11

Ja seg som jag är på att uppdatera får jag fortsätta nu vad som hänt.
29/7 åkte jag och Magnus med våra kids till Eskilstuna: Parken Zoo. Hkimla trevlig liten utflykt även om jag då var sur hela dan. Nåväl. Absolut sötast i parken (förutom jag) var miniflodhästen Oliver. Ville bara äta upp honom. När han skulle lägga sig så föll han omkull och låg med benen rätt upp i vädret naaw. Så för gulligt ut hihi.
Andra söta djur som fanns där var Gibbon, flamingos, jätteutter, gepard med mera. Avgudar min nya kamera som jag kunde ta så fina bilder med.
Se nedan:


Trött




Kolla hållningen.....




Vad fan glor ni på







Flamingobråk




Jätteutter skäller ut oss




Miniflodhästen Oliver




Snarkande farsa




'Snark.....








Jag vill inte, jag vill inte




Surbulle med mustasch




Snabbast i världen




Lamabebis




Titta jag vågar....




Jävla papparazzi




Den här vågar jag klappa




Fladderfot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0