Både älskar och hatar......

Vet fan inte hur jag ska börja det här inlägget. All luft tog precis slut.....Tårar kom men slutade lika tvärt. Finns inget att gråta för. Inte ens värt det....En sak kom precis fram som personen bara antog att jag skulle veta.
Jo min underbara zombie ska åka till Dalarna med sitt ex igeln. För så har de alltid gjort och kommer alltid göra. Inte nog med att midsommar ska spenderas ihop utan nu ska alla jävla högtider firas. Ja det är jävligt jobbigt att vara ifrån barnen men om man ändå tar steget att bryta upp så anser jag att det gäller allt.

Ja ärligt så är jag arg, förbannad, ledsen och avis. Då hade jag rätt. Det är inte på riktigt. Har aldrig varit. jag är bara en som står på sidan och tittar på när han gör saker han alltid gjort tillsammans med sitt ex.. Men var fan kommer jag in i bilden... Ja en sak är säker. Mig älskar han inte

Är så trött på att alltid säga att zombie ska göra saker med sitt ex när folk frågar vad han eller jag ska göra. Höjda ögonbryn från dem runt omkring. Ee med sitt ex. Ja precis. För så har de alltid gjort.

NU är frågan vill jag leva så här....Att mannen jag älskar åker iväg på minisemester vid varje högtid. Antar att det är det jävla dåliga samvetet som spökar för honom. Hellre såra mig, jag som är den dumma, blonda och fogliga än perfekta igeln och deras perfekta barn. Förstår inte varför man bryter upp från något som är så perfekt och präktigt. En präktig liten fru som sitter redo med allt när man kommer hem.

För tillfället är jag less på allt. Både älskar och hatar honom för att han får mig att må så här.

Fan ta dig zombie. Varför bröt du upp med henne om ni ändå ska göra allt ihop. Och varför i helvete är du med mig. INte för att du älskar mig i allafall......

Ledsen är jag.....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Eagle5Blanco

hm hm förstår inte längre vad du vill! Men du valde att vara me honom även om du visste hur det låg till! Men som sagt det är tråkigt att höra hur du mår. Hade du stannat eller valt mig hade du kunna få fira högtider i Sverige eller utomlands. Jag som trode på dig, men du svek mig för ngn som inte respekterar dig! Besitos.

2011-04-11 @ 10:59:06
Postat av: Eagle5Blanco

"Jag har drömt om dig förut.

Men åren gick och drömmarna tog slut.



Tiden var inte rätt för oss då.

Vi sågs igen, och mitt hjärta började slå.



Jag kunde inte hålla tillbaka, jag ville ha dig då och där.

Nu påstår du att jag inte kan vara kär.



Om ödet ville ha oss, varför backar du ur?



JAG VILL JU HA DIG NU!"

2011-04-11 @ 11:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0