Pissdag och kallt

Vilken jävla pissdag på ren svenska och då menar jag VÄDRET. Kallt som fan var det och på grund av pissvädret sitter jag nu som en ispinne och fryser vid bordet.... Hade behövt kramar av min underbara för att bli varm buhu men de får vänta till nästa vecka. Han ringde förut från USA. Fjärilar i magen och stort leende. Det var så skönt att höra hans röst...ÅÅÅ.....KOmmer somna gött sen. Kan behövas efter skitnatten som va.

Så vad har hänt i mitt händelserika liv eee... hmmm ... måste tänka...ok

* Har varit med 5 åringarna och hälsat på förskoleklassen för första gången. Fick klump i halsen när de satt i samlingen och hade ett litet upprop. De var så duktiga och det kändes lite sorgligt att de faktiskt ska sluta.

* Varit med om värsta näsblodet. En pojke fick det och det fullkomligt forsa ut. Hela jag var blodig, han och alla kläder. Fick lite panik ett tag men lyckades stoppa det och tvätta av det mesta.... SKÖNT....Läskigt.

* Hämtat Olle som lekt hos en kompis, Martijn. Kul hade de haft och ännu roligare blev det när vi skulle hem. Typ två minuter innan klampar han i värsta leran. Han säger: Det var ett råk mamma...
Mamma Jenny arg i ögonen och fan ännu argare blev jag när Tuva en sekund senare gör samma sak fast tio gånger värre. Kladdigt i bilen AAAAAAArrrrrg

* Har även suttit i telefon hur länge som helst känns det som. Bilförsäkringen stod på Linus, hade jag totalt glömt men det innebar att jag var nära åka på fet straffavgift. Nu är det fixat. Även ringt lärarförbundet och avsagt mig en försäkring jag inte ens sagt att jag vill ha. Vill ju fan inte betala 2 HEMFÖRSÄKRINGAR grrr.


Nä bubblan. Nu blir det sängen... Lång dag i morgon. Först worki worki till 17 sen blir det möte 17.30-20.30

Buhu buhu.......

Saknar dig min underbara

Dagens roliga:

Varning!!!! Flera kvinnor har blivit anmälda till djurrätten.. Det har kommit in meddelande om att de håller sin mus instängd och sitter på den.. Kom ihåg att alla djur har krav på luft och regelmässig motion...!!

 


Kommentarer
Postat av: M

Jag ligger sju timmar före er, så det är snart dags att jobba lite, har ju en presentation imorgon som måste förberedas, sen ska vi sammanstråla några svennar för mat och nåt mer, vi får se vad. Värdet är fint och vi åt jamaicansk lunch i gröngräset. Ah, skönt att höra din röst, även om det bröts. Snåla jag hade köpt det billigaste kontantkortet som tog slut på nolltid. Får köpa ett dyrare nästa gång. Jag saknar dig, i alla fall. Tur att jag fick med mig några bilder i telefonen, det gör väntan lite lättare. Suck. Nå ja, hoppas du sovit så gott när du läser det här och att dagen blir bättre än gårdagen. Kram!

2011-04-13 @ 22:12:44
Postat av: M

underbara: en sak bara, innan jag drar mig tillbaks för dagen. vi pratade förut om att beställa från cdon. jag har redan köpt skivan, foo fighters nya, betydligt billigare än hemma. den strömmar ur högtalarna just nu. bra, riktigt bra. skriv om du vill att jag kikar på nåt särskilt, skivor eller annat, dollarkursen gör shoppandet riktigt billigt. fortfarande ingen svår jet lag, det tackar vi för! ännu en dag till ändå, jippie!

2011-04-14 @ 04:23:31
Postat av: M

Köpte ett nytt telefonkort, men hinner kanske inte ringa förrän imorgon, eftersom du jobbar sent. Och tiden, ja den är ju ur med på andra sidan Atlanten. Snyft snyft. Frukostdags nu, ska tampas med arga mattanten som insisterar på att vi ska betala för frukosten trots att det står att den är inkluderad. Hoppas din dag varit bra. Saknar dig!

2011-04-14 @ 14:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0