Mer listor hehehehehe

Lovar du att vara ärlig? Ja hm ok då
Du heter: Jenny
Smeknamn:
Jenny
Låt som när du är ledsen sörjer till? Aventura - el perdedor
Beroende av: Livet
Vem behöver du mest just nu: Mamma
Vad tror folk om dig? Jag vet inte riktigt. De får väl tro vad de vill. Troligtvis illa
Stämmer det? Det beror väl på vad de tror eller tycker...
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ben när jag dansar hehe
Vad säger du för att imponera på någon? Har du sett mitt klipp på youtube hehehe
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, kanske får mig att skratta eller pratar om intressanta saker.
Brukar du skratta för dig själv? Ja ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Nu beställde jag den där boken som du fick på din vfu"
Var bor du? I Åby
Trivs du där: Ja absolut. Jag älskar lugnet och naturen där
Äger du några converse: Ja, ett par svarta
Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin
Brukar du bli för full: Förr, inte nu
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att klara examensarbetet
Hur svarar du i mobilen: Jenny "lite surt"
Vem ringde du senast? Sara
Antal timmar sömn inatt: 6-7
Sov du ensam: Till en början. Sen kommer någon av ungarna.
Brukar du komma i tid: Har blivit sämre på det
När mår du bra: Fredag eller lördag kväll när ungarna lagt sig, alla sysslor klara och man får slänga sig ner i soffan
När blev du fotad senast: På min sista dag på vfu:n
Hur känner du dig nu: Trött och har ont i ryggen
Vanligaste färg(er) på dina kläder: Mycket svart.
Vad tycker du om fötter: Hmm kanske inte min favorit kroppsdel hehe
Vad saknar du: Sommar och någon att krama på
Hade du en bra kväll igår:
Favoritdryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Ja, det är ett måste.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika
Är du blyg? I skolan men inte annars.
Sysslar du med någon idrott: Om dans räknas som idrott
Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Ja haha
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Försöka få ett ligg
Är du nöjd med ditt liv: Ja skapligt men det finns en sak som saknas för att det ska bli komplett
Är du bortskämd: Ja
Vad gör du i morgon: Litteraturseminarium i skolan
Vad är det värsta du vet? Lögner. Det kan förstöra så mycket
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag vet inte
Vad behöver du just nu? Närhet
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag uppskattar verkligen mina vänner. De finns alltid när man behöver dem.
Vad använder du för shampoo? Treseme
En speciell dag du minns: När min son Olle föddes 19 nov 2004
Hur gammal är du: 28
Tycker du om någon just nu: Ja.........................
Om fem månader: Har jag förhoppnigsvis tagit examen
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen. Håller för mig själv för det mesta
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 06.30
Har du sovit i din egna säng inatt: I soffan. Som alltid typ
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Äta äggmacka, sen gå och bada hos mamma
Är det okej att gråta: Ja, absolut. Jag skäms inte för att gråta offentligt.
När grät du senast: I går
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej vet fan inte ensa hur man gör
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vet inte. Men troligtvis betala av mina studielån sen skaffa mig en insatslägenhet
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 7
Har du någon piercing? ja 4 stycken
Vill du gifta dig: nej inte som det känns just nu
Vill du ha barn: Har två
Solar du ofta: Ja inför varje dansuppvisning och hela tiden på sommaren
Är du bra på att laga mat: Nej är kass
Gillar du att dansa: ÄLSKAR att dansa
Är du flygrädd: Nej
Är du vig: Nej
Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk
Vilken är din favoritglass: Viol
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Nej
Vad äter du helst när du ser på film: Pizza, godis eller chips
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Ja som bara den
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon människa
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många gånger
Biter du på naglarna: Ja tyvärr.
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: 2-3 gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Honey i do - Xtreme
Vad gör du på helgerna: Tar det lugnt, pluggar och dansar


Kommentarer
Postat av: Karin

Roligt med listor tycker jag, mindre roligt att läsa om att du är ledsen:(...

vill du ses fredag?

kram

2010-10-17 @ 20:09:52
Postat av: Eagle5Blanco

Ja, det här var lika intressant att få veta, men jag blir lite nyfiken på några av dina svar! kram kram.

2010-10-18 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0