Listor gud va kul.....

Jaja nu när jag ändå har tråkigt kan jag ju passa på med mina listor igen heheheh



Favoritcafé: Fräcka fröken
Favorittidning: Veckans nu
Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya megasköna morgonrock
Byter gärna garderob med: Svår fråga. Alla som har finare kläder än mig
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: Använd inte smink hahahaha.
Mitt rum kan beskrivas som: Heheh romantisk
Mig själv med tre ord: Egoistisk, bitchig, kanske lite snäll ibland
Jag tränar: Boliviansk folkdans
Jag ville bli när jag var liten: Polis
Nu vill jag bli: Förskollärare
Humör just nu: Sorgsenhet blandat med ångest
Är det nåt du absolut inte äter: Skaldjur
Hur många kuddar sover du med: Två
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska
Sparare eller slösare: För det mesta sparare
Bästa film: Twilight-saga
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är stor moahaha och har två
Bio eller promenad: Promenad med någon man tycker om
Är du kittlig: Jaaaaaa
Största svaghet: Hmmmmm?????
Det här är jag bra på: Baka bullar hahahahaha
Chips, morötter eller godis? Allt
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Blandar lite mellan stökigt och välstädat
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Skor. Har säkert 30 par i källaren som bara väntar på att få bli använda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0