Lista i repris

Hur bor du: Lägenhet i Ättetorp
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: 1.62
Kan du laga mat: Nä är helt kass men är intresserad av att lära mig
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar till förskollärare
Vad har du på dig just nu: Fulaste mjukisbyxorna och en noprig tröja
Har du någon fobi: Mörker
Hade du en bra kväll igår: Nää. Satt och tänkte och grät lite
Vilket är ditt senaste inköp: En tandkräm
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN och lön från norrköpings kommun
Har du sovit i din egen säng inatt: Nää i soffan
Vad hade du sönder senast: 50 cd skivor
Vem snackade du med senast: Mamma. Hon var här på fika
Varm favoritdricka: Kaffelatte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kall Cola eller mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Gör dumma saker hela tiden
Saknar du någon just nu: Min sol
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara kaxig
Någon jag stör mig på: Mig själv för att jag är så känslig och tar åt mig för allt
Intressen: Familjen, geocaching och att dansa boliviansk folkdans
Senaste person du kramade: Tuva
Senaste person du ringde: Kvartersvärden för att fråga om besiktning
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Har två, det räcker
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja om jag får fira med någon jag tycker om
Har rakat dina ben någon gång: Ja två dagar sedan
Är du sugen på något nu: Sex
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 4-5
Använder du hudkräm: Ja, men har inte hittat någon som passar mig
Attraheras du av män med skägg: Vet inte
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: Ja, och bullar är jag grym på att göra haha
Röstade du i det senaste valet: japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nä inte helt. Det är något som saknas.
Vilken låt lyssnade du senast på: El perdedor med Aventura
Har någon annan sovit i din säng inatt: Sov i soffan och jag var själv
Har du pengar på mobilen: haha nä har inte haft på några år….


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Var ett tag sedan, hoppas allt är bra?

Jag är med i en fototävling precis och gillar du mitt bidrag nr 5 så får du gärna rösta! ;-)



http://carolinedahlen.blogg.se/2010/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2010-10-11 @ 13:32:39
URL: http://bjornhonan.blogg.se/
Postat av: Eagl5Blanco

Hej!

Skönt att se på den här listan, här får man veta mycket information som man inte visste om. Här får en liten chans att lära känna dig lite bättre.... kram kram.

2010-10-17 @ 04:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0