Kass på att uppdatera

Jag är så dålig på att uppdatera. Funderar på att lägga ner skiten. Jag har varken tid och mitt patetiska liv kan inte vara värt ens att läsa om. Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag skulle så gärna vilja skriva allt här men det går inte. Utan allt det jobbiga måste jag hålla för mig själv, vilket tär fruktansvärt mycket på psyket. Jaaaa jag tycker lite synd om mig själv....

Jag börjar komma lite i ordning i lägenheten. Jag tar lite i taget. Det känns lite konstigt. Alla möbler är nya så det blir som ett helt nytt liv.  Det enda som hindrar mig från att flytta in helt är att sängen jag beställt kommer denna vecka. Sen blir det partaj hehehe. karin soffan väntar på att invigas till en bra film hehe...


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja kag kommer!!!

Vi har väl båda så mycket nu, vi får allt bestämma nån dag, annars rinner tiden från oss.

Kram

2010-10-11 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0