Examensarbete

Ett ord jag aldrig någonsin vill höra mer efter Januari. Om man nu blir färdig..... Fatta hur tråkigt det är. Lika fort som motivationen kommer lika snabbt försvinner den. Just nu letar jag febrilt efter min. Om någon hittar så säg till mig. Jag badar i kaffe för att överhuvudtaget hålla mig vaken. Hmm skulle ju inte vara helt fel att dricka kaffe med någon men icke....

Jaja Kul fredag då. Sitter med litteratur och tycker synd om mig själv. Aldrig händer något kul hahaha.

INte fan började dagen bättre. Vaknar klockan sju av att det ringer på dörren (men hallå målaren har nyckel) Stapplar upp som en jävla ispinne helt rufsig i håret och möts av asgarv.
Målaren: Jag väckte dig väl inte....
Jag: Nej då jag var vaken......(what... så genomskinligt)

Men ok gårdagen var inte heller rolig förutom min lilla paus klockan tre.
Hade springtävling med Olle när jag skulle lämna honom på skolan, glider sista fem metrarna rakt in i ett staket. Resultat stort blåmärke på knät och asgarv från en pappa som skulle lämna ( ja mycket roligt)
Sen försvann numren från mobilen hjälp och panik med stort P.
Min nya säng kom fem veckor för sent. Hissen är för liten och de fick bära den upp 8 trappor. (Hur fan tänkte man när man byggde en SÅN LITEN HISS) jaja. Dessutom var sängjäveln ful som stryk. Kan jag knappast sova gott i.
Jag har blivit lurad. Jag är blond och får därför skylla mig själv haha
Till sist ramla en schampo flaska ner i huvudet på min när jag låg i badet. Men Hallå vad hade den emot mig. Fick ju ont och grät en skvätt.

Nog för idag.

Kaffe time

OVER AND OUT



Kommentarer
Postat av: Kakan

näe! Fy fan, du hade ingen flax du:)

vi får dricka kaffe ihop och ha oss...man blir ju nästan som en eremit när man skriver arbeten:(

2010-11-14 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0