Vilken underbar dag

Var så trött i morse att jag knappt höll på att ta mig upp. Pratade i telefon till 00.30 hehe. Fösta som händer är att Olle vaknar vid 06.00 och säger lite försiktigt att han kissat på sig. Men herregud som om jag skulle blivit arg. Undrar om det är Linus som sagt något för att kidsen ska vara så rädda för att berätta. Jaja efter att jag lämnat dem på förskolan blev det rå plugg med kartläggningen som jag fick U på. den ska lämnas in på måndag så snacka om att jag fick eld i baken. Blev inte riktigt klar utan behöver typ en halvtimme till imorgon. Sen så hehehehe. Missade all sol ute idag också så det var bara att bege sig in till Nordic Club för lite bränna. Så skönt och han i kassan gav mig solariet med nya rör. Tack snälla du wohoooo fick lite färg.

Jaja det var lite om min underbara pluggdag. Tack godegud för att mi rosa ringde och muntra upp mig. Det  hjälpte hehehe

Nu kära ni. Behöver smakråd. Vilka skor ska jag inte ha på mig. Ska på bröllop nästa vecka och har köpt en kort rosa babydoll klänning att ha på mig. Det här är de enda skor med normalklack. Vill inte ha 15 centimeters slampskor hehe

Nä fan nu måste jag gå och ringa. 

Over and out 






Kommentarer
Postat av: Anette

Jag tycker de va snygga båda två, men måste jag välja tycker jag första paret, de är mer "fina" de andra är "häftiga" så det e vilket som :)

Puss

2010-05-21 @ 21:35:24
Postat av: Anneli

Båda är snygga men det andra paret tycker jag hade det lilla extra kram

2010-05-21 @ 22:34:24
Postat av: Karin

Jag röstar också på de första skorna!

2010-05-22 @ 11:11:20
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: carro

Tycker de första var snyggast.

kram

2010-05-26 @ 18:35:42
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0