Tiden gick alldeles för fort

Vill börja med att skriva. Tack Sawbuddy för den fina kommentaren. Tycker om dig men det vet du redan hoppas ja. Men även alla andra som stöttat mig och kommit med goda råd óch tröst. Ni är guld värda. Bra kompisar växer inte på träd.

Jaja nog om detta. Trots allt depp denna vecka så har min helg varit toppen. Synd bara att tiden gick så fort. Hade velat att den stanna i lördags. Bolivia har regerat. Kände mig levande och glad. Gracias A......
Men nu är man tillbaka i verkligenheten. 

Hörde även att gruppen nedan ska komma till Stockholm i sommar. Jag vill gå då aaaa.  Hoppas att någon vill gå med jaja någon finns alltid. NU är det snart sov men först ska jag njuta till låten El perdedor......................


Kommentarer
Postat av: alex valdez

hej!hoppas verkligen att dem kommer till sommar det ska bli så härligt att se dem hehehe.som sagt det är inte bekräftad men dem kommer med mera info om detta ok!biljetter kan man köpa via Ticnet.kan ej sluta lyssna på el perdedor j blev alltså helt knäckt:).ha så gött jenny!!!abrazos

2010-05-17 @ 11:28:35
Postat av: alex valdez

hej

2010-05-17 @ 11:30:29
Postat av: Karin

Tack själv för att du finns!

2010-05-17 @ 20:52:07
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0