New Moon tårta

Wo hoo nu börjar min twilight hysteri igen. Snart dags för premiären av Eclipse. 30 juni glöm ej detta datum. Då jävlar sitter jag förhoppnigsvis bänkad på bio. Om man hinner få någon biljett före alla snorisar som också ska se hehe.

Nördig som jag är var jag inne på twilightswedens blogg förut idag. Hittade tre kort på en jättefin tårta som någon borta i amerika bakat. Skåda konstverket. Eftersom den är så fin så skulle man ju aldrig kunna äta upp den. Aha nu fattar jag. Man bakar en grym tårta och då vill ingen äta moahaha










Over and out nu ska nörden gå och sova

Kommentarer
Postat av: Kakan

haha ja den var fin...och tillverkad av någon med väldigt mycket fritid :)

2010-05-05 @ 16:42:23
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: carro

Tårtorna var verkligen fina!! =) När släpper de biljetterna??

kram kram

2010-05-06 @ 12:16:45
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0