Gnäll

Är fan i mig det jobbigaste som finns. Ok jag gnäller själv om allt. Det är för kallt, varmt, orkar inte osv men var det inte om mig utan om kokot man bor ihop med. Inte ett snällt ord någonsin. Bara gnäll och tjat. Gör si gör så. Har du gjort det med mera. Jag blir galen. Varför ska jag ens försöka vara trevlig för. Men nog med gnäll nu hehe.

Min kära lilla juvel Tuva fyllde 4 år 30/4-10. Hon fick paket på sängen innan det var dags för förskolan och sen på eftermiddagen kom det gäster och vi fika och hade trevligt. Hon fick jättefina paket. Bland annat my little pet shop hehe gillar jag och så fick hon Bindeez. Pärlor som man lägger i mönster och sen sprayar vatten på så blir det hårt. På kvällen blev det en snabbis ner till stationsgärdet för att se brasa. Tycker majbrasa är himla överskattad. Stå och glo in i en eld " ooo välkommen sköna vår" nä tack. Jag trivs bäst i soffan men går och glor bara för barnens skull.

Jaja en annan person som fyllde på valborg var vår kära kung. Hipp hipp för 64 åringen. Hehe.

Lördag 1 maj
Både jag och Olle var hängiga så vi låg däckade i soffan. Vi som hade planerat både mc och bil tåg och lite karuseller. Men icke då. Paddan låg på sin vanliga plats.

idag söndag
är sur som fan nu på dan. En viss person har gnällt ihjäl sig men nu skiter vi idet.
Ska gå ut i det härliga vädret och ställa upp studsmattan


Bye bye och bilder från Tuvas kalas klommer senare



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0