Äntligen solsken......

Vaknade av fågelkvitter i morse så mysigt. Tittade ut och upptäckte att det dessutom var sol. Nä men va fan tänkte jag. Nu brinner i huvudet på vädergubben. Tänkte vara duktig idag och plugga hela dagen men motivationen försvann lika snabbt som den kom och mitt i allt tråkigt messade sawbuddy och frågade om vi skulle ta en glass i solskenet. Jippi äntligen en ursäkt att slippa skriva på helvetes datorn.
Snabbdusch sen ner till stan. Köpte största glassen haha. Precis efter att korten nedan togs blev det kallt som satan och jag och sawbuddy satt som ispinnar. Klippning klockan 3 och som vanligt var jag missnöjd även om det blev bra hehe.
Snabbis sen på stan. Köpte en (hör och häpna) rosa klänning till syrrans bröllop. Rosa är väl inte direkt min favoritfärg men den här var gullig hehe.

Nu ska jag gå ner och göra sit ups och armhävningar till skön musik

Over and out





Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack för sällskap:)

2010-05-12 @ 17:21:02
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0