Vårkänslor

Tjo flöjt! I´m back. Var sjukt länge sen jag skrev nu. Har ju inget liv längre och det känns som att allt ta mig fan går på rutin. Jobba, Råplugga, dansa och äta och så går det runt runt runt. Nä vars skoja bara ska inte klaga. Det är ju trots allt vår hehe. Och jag har fått vårkänslor hehehe. UNderbar känsla......

Nu lite som hänt då, inte för att det är så mycket. Skrev den hemska kartläggningen och skicka in förra veckan. Är så missnöjd och har nog aldrig skrivit så dåligt i hela mitt liv. Skäms på mig. Blir jag godkänd ska jag äta upp min ena strumpa ehhh kanske.

I lördags var det först träning på dagen och på kvällen hade en i gruppen ordnat en Kick off inför Sayatävlingen. Dit gick jag. Kors i taket. Jag som aldrig går ut och roar mig.... Men det var grymt kul. Vi satt och och tittade¨på gamla tävlingar och partajade. Sen blev det en sväng till La Uva. skoj skoj. Var skapligt trött på söndagen.

I går söndag var det hårdträning. Tränade i 3 timmar och svetten bara rann och benen värkte. Finputsning hehe. Men jag har nog Aldirg varit så trött i kroppen i hela mitt liv. Jag börjar bli gammal haha.

Idag har jag jobbat och nu ska jag sätta mig och läsa kartläggning en stund innan det bär av till solariet.

Have a nice day


Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

Så dålig tror jag inte att den är...

läser gärna:)

tack för idag, är alltid roligt!!

2010-03-30 @ 19:57:15
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0