Kartläggningen vaddå

Känner mig hyperstressad och blir nästan illamånde när jag tänker på att jag tamig fan inte fattar ett skvatt om vad böckerna jag läser handlar om haha. Hur fan ska man då kunna göra en kartläggning och svänga sig med olika begrepp när man inte fattar vad de betyder. SKÄRPNING nu Jenny. Jag har börjat lägga upp scheman för hur mycket jag ska läsa och vad jag bör hinna typ. Måste bara se till att inte fuska. Jag skojar inte när jag säger att jag börjar bli rejält nervös. Kartläggningen ska vara inne om typ 20 dagar.  Skoj ,,,, nääää

Jaja i morgon är det seminarium och efter det ska vår grupp förbereda fredagens litteratur seminarium så det är väl bara att pallra sig ner och läsa lite till. (sliter mitt hår)

Ha en trevlig kväll alla.....


Over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

Det kommer att gå bra ska du se! Jag håller tummarna för dig. Styrkekramar i massor!!

2010-03-02 @ 21:01:43
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Gabriella

OM du vill, så kan jag låna dig några kartläggningar från mitt seminarium, så du kan se hur vi gjorde våra kartläggningar, har dem i pappersform, så du kan ha dem som hjälp, Hör av dig!

2010-03-03 @ 14:29:44
Postat av: Karin

Det här fixar du!

Jag vet...man fuskar så lätt...men ett tips är att skriva upp vad som behöver göras just idag, sedan lite hur lång tid man ska göra det ..typ så här:

* Läsa kapitel 1 och 2 ( 10 - 12)

* Lunch 12-13

osv. Det är viktigt med lagom stor "börda" och att man har lite rast och mat och sånt.

Jag håller tummarna!!! Fast är inte orolig, för jag vet att du kan! Ses på fredag:)

2010-03-03 @ 15:45:43
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0