Ännu en lista

Ibland så fullkomligt älskar jag dessa listor. Finns inget roligare än att fylla i när man inte har något bättre för sig hehe. Skoja lite där. 

Hur bor du: Hus i Åby
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: 1.62
Kan du laga mat: Nä är helt kass men är intresserad av att lära mig
Vad jobbar du med/pluggar du: jag pluggar till förskollärare
Vad har du på dig just nu: Velourbyxor med Hello Kitty tryck, NIKE tröja, underkläder förstås
Har du någon fobi: Mörker
Hade du en bra kväll igår: Mycket annorlunda. Gjorde något jag inte gjort förut
Vilket är ditt senaste inköp: En Pizza
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe eller Cola
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp som alltid
Vad hade du sönder senast: Kastade burken med nattkräm i golvet när jag blev förbannad
Vem snackade du med senast: Karin, på msn
Varm favoritdricka: Kaffelatte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kall Cola eller mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag slog sönder Linus stereo
Saknar du någon just nu: ja mamma, fast hon nyss var här
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara kaxig
Någon jag stör mig på: Marcus i vår grupp
Intressen: Familjen, geocaching och att dansa boliviansk folkdans
Senaste person du kramade: Tuva
Senaste person du ringde: Linus
Senaste person som ringde dig: Sussi
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Har två, det räcker
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej för helvete. Vill verkligen inte bli äldre
Har rakat dina ben någon gång: Ja, typ ett halvår sen
Är du sugen på något nu: Pizza och sex opps
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 4-5
Använder du hudkräm: Ja, men har inte hittat någon som passar mig
Attraheras du av män med skägg: Vet inte
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: Ja, och bullar är jag grym på att göra haha
Röstade du i det senaste valet: japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nä inte helt. Det är något som saknas.
Vilken låt lyssnade du senast på: El perdedor med Aventura
Har någon annan sovit i din säng inatt: Olle, Tuva och Linus
Har du pengar på mobilen: haha nä har inte haft på några år….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0