Alice i underlandet 3D

Tänkte börja med gårdagen. Twilight buddy och jag hade ju bestämt att hänga på kvällen men inte i min vildaste fantasi trodde jag att vi skulle hamna på premiären av Alice i underlandet (3D). Det var en riktig spontan grej och vi hade tur som fick biljetter. Fanns bara 12 kvar när vi kom till luckan haha. 3D var riktigt coolt. Känns verkligen som att man är med i filmen hehe. Rätt häftigt också att vända sig om och kolla på i salongen. Har aldrig varit i rum tidigare där det bara varit brillsnokar haha. Nä vad elakt. Jaja helt ok film. (Jag som aldrig gillat Alice)
För övrigt gick praktiken kanonbra igår också. Är faktiskt nöjd med stället jag hamnat på.

Idag barnfritt då kidsen är hos Sussi. Ensamt men skönt att bara rå om sig själv. Ätit Mcdonalds och städat lite. Började även lite smått på kartläggningen och jag tror att den kommer gå bra. Börjar bli lite mer positiv nu


Glad twilight buddy i 3D brillor hahaha





Wohoo två av alla brillsnokar i salongen

Kommentarer
Postat av: Kakan

hahahaha snygga är vi! Brillsnokar hehehehe

tack för en mycket bra kväll:)

2010-03-07 @ 11:28:40
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Paola

Den vill jag se i 3D!:) puss, ses på dansen!

2010-03-13 @ 11:25:50
URL: http://metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0