Tentan

Närmar sig med stormsteg. känner mig inte förberedd för fem öre. Det är så svårt och så många begrepp att hålla ordning på. Hur ska jag kunna hålla ordning på euklidiska och topologiska begrepp och ett till ett principen typ. Jaja får väl försöka ordbajsa vilket jag är kass på hehe. Några poäng kanske man lyckas få i alla fall.

Sen går jag och väntar på om jag blivit godkänd på kartläggningshelvetet. Blir fan loca i huvet snart. 
 
Förutom allt skit i skolan så ska vi inte prata om det struliga privatlivet. Tänk om man bara kunde stoppa huvudet i sanden och försvinna. EE ok det är fegt men skulle vara skönt. Man kan ju alltid hoppas att problemen löser sig av sig självt.

Nog med skit och gnäll.

Nu blir det ett varmt bad hos mor och far. Funderar på att ta med en kopp kaffe och en skål med chips och riktigt mysa till det i vattnet haha

BTW så längtar jag till dansen. Vill dansa av mig all ilska  haha

Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

Mm det är skönt där i sanden, men verkar inte lösa saker. Du kommer klara tentan galant, tänk på ditt eget ordspråk. Ofta känns det värre innan.

kram

2010-06-02 @ 08:27:10
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0