Karneval i Valdemarsvik 10/7 -10

Som vanligt när jag ska iväg och göra något så börjar jag alltid förbereda för sent, vilket hände även denna dagen. Jag tog det lite lugnt, mingla runt med kaffe, glutta i tidningen, skällde lite på barnen och så vidare. Så ser man klockan helt plötsligt att fan om 1 timme ska vi ju träffas. Panik packar allt som ska med. Dräkt check, hårnålar check och man dubbel kollar 20 gånger så man inte glömt något. Tittar sig i spegeln och bara fan. Jag har ju inte kammat håret på 3 dagar. River loss med borsten och man ser ut som en katt som precis badat. Helvete. Fram med plattången och försöker febrillt få ner lite av frisset. Resultatet blev skapligt och jag kom i tid. Men fan att man aldrig lär sig. Jämt jämt får man stressa. Var genomsvett när jag kom till bussen. AAAAA

Själva karnevalen gick bra. Varmt som satan. Ca 28-30 Grader. Försökte verkligen hålla masken trots att sminket rann i ögonen och dräkten klibbade haha. Några tjejer och killar från San Simon stockholm var med och dansa med oss. Så himla skoj när vi är många i tåget. Blev nästan ledsen när det var över. Älskar att dansa och jag älskar BKN. Love u all guys.......

Efter karnevalen käka vi lite och sen åkte jag, Giovanna, Milena och Alvaro virvelvinden. Fan vad det gick och vad snurriga vi var efter. Nunca mas...... Såg ut som fyllon när vi gick ur hahaha.

På kvällen var vi hos Milena och Alvaro. Grillade, snackade skit och spelade volleyboll (tjejer mot killar. Gissa vilka som vann). Jag drack inte utan tog bilen hem på kvällen/natten. Men gud vilken underbar dag.

Tack allihopa i Bolivia Kommittén. Ni är bäst....







































Kommentarer
Postat av: Karin

Du lever verkligen upp när du dansar, du härliga vän! Även om du ser ut som en badad katt:)

2010-07-14 @ 17:42:50
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0