Åby Krog

Kan man tänka sig. lilla Jenny som aldrig går ut och gör något roligt var på Åby krog i fredags 16/7-10 med Sara. Hennes sambo spelade där och jag var sugen på ute mat och sällskap så jag haka på. Det var grymt kul. Musiken bra och maten jag beställde var ok (Wok med fläskfilé). Blev lite lagom rund under fötterna hehe. Drack en kanongod cider med apelsin smak. Vet inte vad den hette men god var den. Jag brukar inte gilla att dricka saker som smakar apelsin, Bara äta haha. Men nog om detta.

I går lördag 17/7 var Team Garbo ute på geocaching. Det blev bara 4 men det är ju bättre än ingenting. Stannade till i Mem. KOm lagom till slussning och då passade vi på att fika också. Olle och Tuva tyckte det var sååå spännande att se hur båtarna försvann när vattnet tömdes och så vidare haha. Lugn kväll.

Idag söndag 18/7-10
Jag sur och tvär hela dan. Ont i magen som bara den. Orolig kanske. Men nog om detta. Nu blir det snart sov. Ska jobba i morgon på sommarförskola.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Karin

Snart snart hoppas jag att vi kan ses! Vill du spika måndag! Är ledig då och kommer gärna ut till Åby och dig:)

2010-07-20 @ 21:38:41
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0