Ny kurs......

Så var det dags för ny kurs igen. Ska läsa grundläggande färdigheter i läsning och skrivning. Eee kan väl inte påstå att det låter för skoj. Sjukt mycket litteratur att läsa men nu har jag typ gjort upp ett litet lässchema. ´Hoppas bara att jag följer det. Ska även försöka att vara lite positiv. Kursen är säkert roligare än vad den låter hehe. Nog om detta bläää.

Innan introt var jag på stan och tog en fika med Emma. Var typ ett år sen vi såg. det var riktigt härligt att se henne och vi hade som sagt mycket att prata om. Saknat dig gumman. Muah......


Nu till dig Karin. En bild på Kellan Lutz. Kellan spelar Emmet i The Twilight saga hehe


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är den bästa kurs jag har läst hittills. Den är grymt bra, lärorik och kanon på alla sätt! Hoppas att du kommer att känna detsamma. Lycka till!

2010-01-25 @ 21:09:44
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grundläggande färdigheter i svenska, var enligt mig jätte bra, det är inte så jätte hårt på att läsa all litteratur, det som är viktigare är att gå på seminarierna och gå på föreläsningarna det är det som ger nåt o dem tar upp i stort sätt allt som står i litteraturen, så går du på allt schemalagt så behöver du inte läsa så mycket :) börja med kartläggningen i god tid!

Kram!

2010-01-25 @ 21:45:02
Postat av: Kakan

hehe tack...nu tror alla att man är ett galet fan och tycker han är snygg haha.

Okej han är inte ful men det fina verkar ju vara att han är djurvän och har ett roligt namn :)

2010-01-27 @ 10:16:50
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0