Lord of the dance......MÄKTIGT

Var på Lord of the dance i går kväll. Var så laddad som det bara går. Steppa omkring hemma som värsta steppgäddan. Jag kan säga att jag fick verkligen valuta för pengarna. I inledningen satt jag med tårar i ögonen för det var verkligen vackert därefter hade jag rys över hela kroppen hela showen igenom. Ett ord MÄKTIGT. Hela showen var uppbyggd som en berättelse där the dark lord och hans krigare kämpar mot Lord f the dance och och hans trupp. De är så duktiga och tufft eftersom det är de två lorderna som styr sina truppers dansande. I slutet är det en duel mellan dem och ni kan ju gissa vem som vinner. Men jag hade svårt att släppa när jag kom hem. Jag bara älskade showen. Absolut den bästa jag varit på. Man tror liksom inte det är sant. Så samspelta och synkade. Shit jag är fortfarande i himlen. Se klipp nedan om ni vill. De är från 2007 men det är exakt samma koreografi. Den översta är när the dark lord dansar med hans krigare. Så otroligt grymt. Benen går som trumpinnar och jag bara dog när jag såg dem live.... Den nedre är inledningen där jag började grina. Tjejerna är så vackra och ser ut som små älvor när de dansar. NU ska jag njuta lite av mer stepp gädde klipp.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Kakan

Såna upplevelser är guld värda!

2010-01-21 @ 14:27:34
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0