Detta var svårt....

Fått en utmaning av Karin


1.VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Pluggande samhäll humanistisk inriktning på De Geer skolan. Festade och var allmänt jobbig hemma på grund av min dåvarande pojkvän. Drömde om det stora äventyret (som aldrig kom hmmm ) Kommer inte ihåg så mycket mer från den tiden...

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Började läsa inriktningsåret på lärarprogrammet


3) FEM SNACKS DU GILLAR
Naturgodis, kexchoklad, chips, ostbågar, Bullar


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Su veneno, Higher, Sång till friheten, Du gamla du fria, ella y yo 


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa, amortera mer, spara, renovera, köpa en STOR tv


6) FEM DÅLIGA VANOR
Biter på naglarna, äter för mycket onyttigt, tänker för mycket, farmville, skjuter upp saker


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
vara med familjen, umgås med vänner, se på film, dansa och då framförallt boliviansk folkdans, geocacha


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
För korta klänningar eller kjolar, skinnbyxor, blusar, blommigt, fejkskinnjackor


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn, mobilen, Gps, bilen och det sista kan jag inte säga haha

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
ja du det var svårt. Alla har ju redan gjort så jag vet inte. Paola är den enda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0