Dansar som ett jävla kylskåp

Ingen bra dag idag. Trött och grinig.  Som alltid alltså... Dansen gick åt helvete. Såg ut som ett kylskåp när jag gjorde ett steg som jag kunnat och som jag tränat på hur länge som helst. Varför kan inte jag dansa fint. Tävlingen är snart och jag kommer säkert utmärka mig som vanligt. man hör liksom alla garva - haha kolla hon dansar som en karl..... typ. Nä får skärpa mig nu och inte vara så down. I can If I think I can hehehe.

Nog om detta...

Ungarna har varit på kalas idag. Hade haft kanonskoj. Känner sig nog stora utan oss föräldrar hehe.

OOOo Nu fick jag kramp fingrarna. Måste bero på att jag blivit gammal. Nu går jag och dricker läsk. Ska slappa innan "I en annan del av Köping" börjar


Tjo flöjt

BTW  KARIN: Skålen var kanonbra. Nu är den invigd och allt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0