1/1 - 2010

God fortsättning på det nya året. Mycket trevligt firande med familjen och mamma och pappa i går. Köpte nya as snygga fin skor på dan som jag ändå inte hade på mig på kvällen. Nödigt köp daaa. Otrevlig var jag också på kvällen. Satt nästa och somna i soffan, men hallå kan man rå för att man är trött, sliten och gammal. Usch fy på mig. För min syster blev slutet på det gamla året nog inte som hon tänkt sig. Stackarn ramla på väg till en fest och bröt armen. Nu ligger hon och väntar på operation, hon ska få en skruv i armen. Trist alltså..
Roligaste bilden från i går. Pappa sitter frusen med en filt i soffan efter maten haha så ful.






Idag riktig slappardag. Kallt ute så det blev inneaktiviteter. Byggde med Olles polislego, gjorde pärlplattehundar, målade, såg på film (o jag farmade haha) Pizza till middag, trots nyårslöftet att börja äta mer hälsosamt hahaha men va fan man lever bara en gång


En av pärlplattehundarna, den andra ligger på tork bakom






Parfymen Twilight jag fick av Karin. Hehe





Polislegobygge. Ohh vad jag är duktig



Så till en väldigt simpel sammanfattning av 2009

Jag fyllde 27 vilket inte var så kul. Vill liksom inte bli gammal. Började med geocaching och slutresultatet blev att vi tagit 428 stycken under året, varav 8 är FTF (first to find). Har tävlat med Bolivia Kommittén och kommit till final. As grymt nöjd med dansen (tjöt efter), dessutom dansat i två karnevaler. Upptäckte twilight serien och den 20 November gick jag och sawbuddy på New Moon premiären. Ja det var väl i stort sett allt skoj som hänt under 2009. Stor kram till alla som funnits hos mig, stöttat mig och gjort mig stark. Ni vet vad jag pratar om. Det var inte allt för länge sen som mitt liv nästan raserades helt.


Over and out




Kommentarer
Postat av: Kakan

hehe kul pappa!

Och mycket fint inlägg...va bra du skriver!

Lite extra kul med en sammanfattning av året...och jag håller med...new moon-premiärens natt var en av de absoluta höjdpunkterna:)

kram

2010-01-04 @ 12:10:32
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0