Halv död på bio

Sitter här hostig, snorig, febrig och med kli i ögonen och tycker synd om mig själv (som vanligt) Känns som att djävulen kastat en förbannelse över mig så att jag aldrig ska bli frisk. Jävla skit.. Försöker ändå så gott det går att vara trevlig och social. Idag gick hela familjen och såg filmen Prinsessan och grodan bio. Måste säga att den var bättre än vad jag trodde den skulle vara. På vissa ställen var den lite skrämmande så Tuva var lite för liten för att se den. (Oopps var ju 7-årsgräns) På slutet böla jag nästan, varför kan jag inte säga hehe. Ni får titta själva....

Efteråt blev det Mcdonalds. Kan inte påstå att jag var så jättesugen. Kände inte smaken, helt onödigt alltså.

Jaja nog med att tycka synd om mig själv nu. Ska göra en kopp te och bädda ner mig i soffan. Undrar vad det är på tv ikväll... Näääj inte Melodifestivalen. Då var denna kväll förstörd. Finns ju inget annat att se.



Prinsessan och grodan:
Den jazz-älskande Prinsen Naveen av Maldonia blir förvandlad till en groda av den elaka Voodoo-doktorn, Dr. Facilier. I ett desperat försök att bli människa igen försöker Prins Naveen att få den vackra servitrisen Tiana att kyssa honom för att bryta förtrollningen. Men kyssen ger inte den önskade effekten som Naveen hade hoppats på. Istället för att han blir människa igen, så drog den in Tiana i förtrollningen och även hon förvandlas till en groda.

Nu måste båda två ge sig ut på äventyr för att finna den godhjärtade Voodoo-prästinnan av Bayou, Mama Odie, för att få hjälp...





Kommentarer
Postat av: Paola

åh, den filmen vill jag se! :) har dock inget barn att gå med då min lillsyrra känner sig för stor hahaha :(

2010-02-09 @ 06:43:35
URL: http://metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0