Lalala....tralalala

Tänk vad snabbt allt kan ändras. Från att ha varit ledsen och sur till att ha haft en så grymt underbar dag. Halva dagen spenderades med Sussi, en underbar kvinna som verkligen betyder mycket för mig, barnen och Linus. Vi träffades när hon arbetade på barnens förskola.. Jaja där var vi idag. Snacka massa skit, mest om snoppar haha, fika och såg på nicke nyfiken. lite trist när vi var tvungna att dra oss hemåt. Eller hemåt och hemåt.... mot Ingelsta Shopping  där en klänning till nästa onsdag inhandlades. Även två koftor, underkläder och en orkidé. Tjo hoo... På kvällen var Sara förbi en stund och även vi snacka lite skit och drack te. Så skönt med vänner omkring sig nu när man varit lite depp.. 

Precis nu släppte min allra sista tvivel. Jag ska aldrig mer tvivla på min zombie..... Det mailet alltså.... Ska fan tapetsera min vägg med det hehehe.


God natt ...... lalalalala vad jag är glad

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket :) Hoppas du får en bra dag :)

2010-12-31 @ 11:43:33
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/
Postat av: alva

gott nytt år! :D

2011-01-01 @ 00:54:01
URL: http://alvahappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0