Min klippa i går..... Dary

Jag är trött som en befjädrad german. Sov dåligt inatt och tankarna bara rusade inne i huvudet. Fan helt sjukt hur avundssjuka kan äta upp en innifrån. Jag vill inte vara det men inte alltid så lätt.... Jag försöker vara stark men inte alltid jag lyckas..... Att jag orkade med gårdagen var samtalet på chatten med Dary. Han sa en del kloka ord som verkligen gick in. Han sa lyssna på mig jag är man och jag lyssnade.....Tårrana rann men mycket av det han sa kan stämma eller inte. Vad vet jag. Jag är inte man och tänker inte med kuken. Det enda jag kan göra är att försöka lita på den jag håller kär. Hehe nu är det nyår snart. Kan ju inte säga att jag ser fram emot det men varför inte göra som min rådgivare hehe sa i går. Gör allt och lite till innan nya året. Mr gör ju samma sak bara för att han måste. Dessutom får man ju lite skönt på kuppen..........Inte min stil.....

Nä kaffe nu sen blir det en snabbis ner till stan. Ska köpa mig kortaste klänningen. Ha den på nyår och supa skallen i bitar hahahah. Då går förhoppningsvis tiden lite snabbare hehe nä då......

Oj då nu kom visst två monster och gav mamma en kram. Mysigt......

Over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0