Fuck this.....

Fan... Tårarna rinner coh jag har svårt att andas. Jävla skit den här dan som började så bra... hur kunde den bli så jävla kass. Jo jag är kass och svag som fan medvetet går igenom detta igen. Att jag aldrig lär mig. Jag får skylla mig själv helt enkelt. Om jag bara inte hade varit så modig den där jävla novemberdagen hade allt varit frid och fröjd för alla inblandade parter. Men nej då Jenny sabbar inte bara för en utan för fyra..... 

Nä fan inte värt att tjuta... Jag är stark även om det inte syns eller märks nu. Har klarat mig igenom alla kriser och problem och så även denna gång..... Inget knäcker mig. Man får göra det man måste för husfridens skull. Typ......

Ja dan var i allafall kanonskoj. Barn fick vara hemma från förskolan och frita. Jag skulle pluggat men jag kände att jag inte varit med dem så mycket på grund av helvetesuppsatsen.
Det blev en snabbis på stan med Kakan. Fika och massa shopping... Bland annat ett par nike skor. Inte de snyggaste precis men jävligt sköna. Kakan har saknat dig som bara den. Vi måste ta vår eclipse kväll snart.....

Nä fan nu kom tårarna igen. Drar nu...


Over and out






 

Kommentarer
Postat av: Kakan

Har saknat dig till tusen!

Och vi kör filmkväll nästa vecka!!!

Angående det andra...vill inte att du ska vara ledsen. Det kommer lösa sig och kom i håg att ingen kan trampa på dig, för då ger jag dom på moppo!

2010-12-29 @ 15:01:20
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0