Examen lång bort men jag e fan inte kass

Då var det klart och det beror enbart på mig att det inte blir framläggning med min uppsats i januari. handledaren tror inte att jag hinner. Vad fan vet hon om det men ok jaja nu kan jag i allafall ta lite ledigt under julen.... som sagt har bara mig själv att skylla. Har så mycket annat att tänka på mig som bverklgien gör mig galen.....
jag känner mig dock inte som en sämre pedagog bara för att jag får vänta på nästa tillfälle.... Jag vet att jag inte är det..... Men visst lite ledsen blev jag men men nu är det bara att bita ihop och komma igen....

Och snart är det julafton. Jag har inte varit snäll så tomten kommer nog inte med det jag vill ha. Fan.... Nä ska sluta tycka synd om mig själv men det rä så fruktansvärt jobbigt nu.

Zombie var här med julklapp i måndags och det var så in i helvete jobbigt när han gick. Det kändes för en sekund som om hjärtat skulle brista. Det kändes so om det var ömsesidigt..... Fan så vacker att titta på och mina ögon drunknade nästan i hans. Life´s go on.....

Usch kaffe nu och måste verkligen rycka upp mig.....

Over and out 

Kommentarer
Postat av: Mia

Huruvida man skriver uppsats bra/snabbt eller ej har ju ingenting med din pedagogroll att göra. Du kommer att kunna börja jobba ändå o göra ett sjujäklans bra jobb ändå, det lovar jag :)

Kram på dig och god jul!!

2010-12-22 @ 11:33:58
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0