Äntligen är julen över.... gött

Nu är glada julen slut slut slut. Julegranen kastas absolut inte ut eftersom det är en satans plastgran haha.. Nä så skönt att allt är över. Det här är nog ska inte säga den värsta jag har haft värre men absolut jobbigaste känslomässigt. Helt underbart att äta mat med linus och barnen för att sedan fara mot moster Bibbi dit tomten kom. Men tankarna var nån helt annanstans. Det kändes som om djävulen satt inne i hjärtat och slet allt vad han kunde. Första tanken var att detta är ytterliggare straff för allt jag gjort. Jag trodde inte själv att det skulle göra så ont eller att det skulle vara så jobbigt men tji fick jag..... Grejen är att om jag tycker det är jobbigt nu så kan jag ju trösta mig med att jobbigare kommer det bli. Nästa grej kommer troligtvis till sommaren. Nä man vad roligt att se fram mot det wiiee. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan min släkt och mina underbara vänner just nu. Men nog om mig..... Inte ett dugg synd om mig. Helvetet är självvalt och nu är det för sent att dra sig ur. Och jag vill inte..... Fuck this....
Huvudsaken är att mina skruttar hade en underbar och mysig jul. De hade varit snälla även i år eftersom tomtefan kom. Kors i taket. Även lilla jag fick... Hmm och jag har fan inte varit snäll på många år. Moahaha....
Skruttarna fick ett wii spel och det har spelats ganska mycket fram tills idag. Olle: Kolla mamma och pappa jag vann.. Han kom på elfte plats när han vann över Tuva haha. Jaja alla är vi barn i början.


Hmmm vad har hänt mer för roligt då... I lördags var jag hos Sara och Martin. Vi bytte julklappar och jag hjälpte dom inviga nya kaffebryggaren. Smaskigt kaffe var det. Drack Baileys och starkglögg. Var yr och sentimental när jag gick därifrån. Martin Saras karl spelar i ett band och han satt och sjöng så fina låtar. Lilla känsliga jag fick tårar i ögonen hahah och tänkte på.......

I går söndag var vi över till IKEA. Skulle bara handla två bokhyllor till barnens rum men fick med både det ena och det andra plus att vi var inne i Ikano huset. Fan 5000 spänn fattigare. men fint är det hemma nu i allafall.. 

Nä nog från mig nu. Ska ta mig ett bad innan dte är dags att bädda ner mig i sängen.

Lite bilder från Julafton




Ego bild 1

 


Ego bild 2



















Ego bild 3






























































OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: emma

svar: Ja, jag tänker precis som dig. Vem vill krypa in i famnen på en ispinne när man kan välja en som är stark & varm :D



Tack så mycket! :)

2010-12-28 @ 13:19:30
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Fina ni är!! <3

2010-12-28 @ 15:01:51
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0