To the badhus

Vad ska man skriva idag då. Fantasin verkar ha försvunnit med motivationen. Hmm låt se. Tråkig förmiddag som jag inte vill gå in på men eftermiddagen var desto roligare. Sawbuddy och jag for till badhuset för vi skulle "simma" haha. Men icke, vi lekte som små flickor i både rutschkanan och poolen. Sämst var jag på klätterväggen. Kom varken fram eller tillbaka. Måste sett för roligt ut haha
Sawbuddy var kanonrolig när vi simma. Efter första längden " vad har de i kafeterian" och efter tredje längden "ska vi fika" Blev inte så mycket simmande haha.
Två töntar typ förföljde oss. Var vi än gick så var de också där. till slut var jag tvungen att säga något elakt om honom som han förhoppningsvis hörde. tror det var något om tatueringen haha. Skit trötta när vi åkte hem...

På kvällen fick jag ett samtal på mobben och innan jag fatta vem det var så stod jag som ett frågetecken haha. Visade sig vara en kul prick som jag gärna pratar mer med haha.

Ja nu ska jag gå och äta pizza och se tv såååååå

Over and out.....


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det var väldigt roligt! din mun gick som jag vet inte vad och det roligaste var när du blev rädd o hängde i bron samtidigt:)

2010-04-17 @ 16:55:56
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0