Kallt som satan idag...

Trots att solne var framme idag så var det banne mig inte skönt ute. Gick och huttra som en ispinne när jag och Tuva gick tipspromenad i morse. Kände mig gammal haha. Där gick jag med lindblom gänget (mamma och mostrar) och kunde knappt svara på en enda fråga. Måste allt handla om saker som hände typ på 30 talet haha. Min mosters man hittade korpen, en träfågel som man ska leta efter och den som hittar får ett present kort eller trisslott. Tuva fick den och hon blev så stolt och glad. (hon vann 50 spänn) Snabbfika i tjalvestugan efteråt och jag åt mest som vanligt.



Var dö trött när jag kom hem. Är ju liksom inte van att vara ute haha.

Mcdonalds på eftermiddagen. 4:e dagen i rad. Får verkligen ta och skärpa mig. Kroppen kan ju inte må bra av så mycket skit och snart är det ju sommar haha.

Nä nu säger jag bye býe och går ner till min kära soffa där jag ska ligga resten av kvällen med en fet, kall Cola

Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är som sig bör...man ska passa på och käka när det finns hehehe du är verkligen en härlig prick:)

Och jag vill ockås finna stork ...ser ju kul ut!

2010-04-11 @ 22:28:00
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0