Sorg.......

Som ni nog förstod från föregående inlägg så gick barnens farfar,min svärfar och linus pappa bort i går kväll. Jag var med och vakade en stund och det hela kändes så fint och lugnt. Alla var samlade och kvällen var jättefin med fåglar som kvittrade utanför fönstret och det var ljus tända överallt. Ångrar inte för en sekund att jag åkte dit. Det kändes så skönt att få se honom och sitta och hålla honom i handen en sista gång..
Jag kunde tyvärr inte stanna hela tiden utan var tvungen att åka hem. Det var länge sen jag grät så mycket. Kunde kappt köra för allt var suddigt. Kände sån enorm tomhet när jag kom hem och hade svårt att slappna av. Skakade i hela kroppen och visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag skrev då ett brev där jag uttryckte mina tankar och det kändes skönt. Somnade i allfall helt utmattad sen men med vetskapen att Christer nu äntligen fått frid och att alla som älskade honom var där.

Kommentarer
Postat av: Mia

Så bra att du fick det avslut du önskade tillsammans med honom och att han hade alla sina nära o kära i sin omgivning när det begav sig. Hoppas nu att han är på ett underbart ställe där han får frid och slipper lida. Beklagar sorgen till er som stod honom nära!

Stor kram till er!

2010-04-11 @ 09:51:32
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad fint det lät, och att skriva av sig är bra. Jag skrev ett kort till min farmor när hon döt och det satte jag fast vid blommorna och la i graven.

Behöver du prata får du gärna ringa/komma , när som helst!

2010-04-11 @ 12:40:55
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Anette

Beklagar sorgen. Va bra att du åkte dit, tror du hade ångrat dig annars. Skönt när det blir ett lugnt och fint avslut på en människas liv! Tänker på er. Krama om Linus oxå från mig!

Tröstkramar

2010-04-11 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0