Utomhusdidaktik

Är boken som ska vara färdigläst till måndag. Jobbig text och många sidor. Bläää men så är alla böcker som är från studentlitteratur. Har ingen motivation. Varje gång jag sätter mig med bokhelvetet så är det något annat som kommer emellan. Kaffe, tv eller telefon. Men nu ska jag vara duktig i en timme innan jag ska på 5 årskalas med familjen. En annan helt oviktig sak. Klippte håret i går. Bara 4 cm dock men fick beröm av frisören att jag hade fint hår. Blev så glad. Ska börja sköta det ännu bättre nu. Nä dags för Kaffe och bok.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Annelie

He he he.. bra de då, att det ser aptitligt ut menar jag. Jag älskar mat. =))

Denna sallad är supergod och den håller sig i kylen länge.

Imorgon ska jag göra en typ av kladdkaka som jag aldrig prövat. Lägger ut receptet sen. =)

2009-09-08 @ 14:33:29
URL: http://bjornhonan.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack så mycket :) Hoppas det gick bra med studierna, kram

2009-09-08 @ 17:49:47
URL: http://sofial91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0