Sjuka barn, inte roligt

Idag fick jag hämta kidsen från förskolan. Båda hade feber, över 39 grader. Lite orolig att det ska vara svininfluensan. Tror inte det men man ska aldrig säga aldrig. Fröna har legat i soffan hela dagen och sett på film. Ett tag blev jag jätteorolig för Olle såg ynklig ut. Orkade inte röra sig eller något. Usch.... Jaja blev inte mycket plugga idag. Tyvärr. Ska läsa järnet nu på kvällen. 

Nu lite vad som hänt senaste dagarna hehe.

Fredag:
Plugg på förmiddagen. På eftermiddagen träffade jag Barbro. En granne från smedby. Gick på stan. Köpte grymt snygga stövlar. Blev ruinerad på kuppen. Har typ aldrig köpt så dyra stövlar aaaa. Milena på dansen som rekomenderade dem. Hon jobbar ju på Eurosko. Lugn kväll med film. Eller rättare sagt. Somnade ifrån filmen. Skulle se twilight men ögonen var inte med.

Lördag:
Lugn hemmadag med barnen. Linus jobbade. Kände mig lite ensam och seg. På kvällen åkte vi på Sussis kräftfest. Ok jag äter inte kräftor så jag köpte med mig mat från Spicy hot. Så gott. Nykter var jag också, chaufför som jag är hehe. Men kul hade jag i allafall. Stod och gal som en tupp i karaoken hehe. Lät förjävligt



Hmmm. Trodde jag var snygg eller nått haha





Posar hehe. Hmmm Pinsamt





Sur. På väg ut till bilen



Söndag:
Lugn förmiddag. Städade järnet för Karin skulle komma hit på kvällen. Dansträning 16.00 där vi hade möte. Skoj.
Mötte upp Karin utanför 17.30 och vi åkte hem till mig. Såg två filmer på kvällen. Den ena var SAW 5. Vi typ satt med varsin kudde för ansiktet. Himla otäck serie med filmer aaa. För att lätta upp det efteråt så såg vi den underbara filmen Twilight. Alltså den är ju helt underbar. Så sexig och romantisk. Har blivit helt frälst. Bara längtar till new moon kommer. Karin mycket roligt att diskutera filmen med dig efteråt. Bra att du läst alla böcker så jag vet vad som väntar hehe. Det måste bara bli Edvard och Bella igen hehe

ja det var typ allt som hänt i helgen.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Paola

Vad fina bilder!

2009-09-16 @ 13:39:24
URL: http://metrobloggen.se/boliviana
Postat av: kakan

ja jag tyckte också att de´t är kul och prata twilight med dig...fast jag säger inget hehe!

Fnissar åt "kräksscenen" ofta haha.

ses snart!!

2009-09-18 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0