Lycklig twilight fan haha

Jag måste vara koko hehe. Men som ni vet är jag helt beroende av twilight efter att ha sett första filmen. Ni som inte sett. Gör det. I går fick jag hem böcker jag beställt. Hela serien alltså så nu är det bara att börja läsa aaa. Fick även hem soundtracket med alla underbara låtar haha. Jag sa ju att jag var koko


Mina efterlängtade böcker




Bra låtar hehe



Nä nu till något annat som jag är lättad över. Först: vi fick beröm för att vi var duktiga i skogen som värdar under konferensen. Bra det. Men det bästa. Jag är färdig med min hajkbricka. Vi ska ut och vandra vid Omberg nästa vecka och vi hade till uppgift att göra en varsin hajkbricka. Bra att ha som skärbräda eller att sitta på och så vidare. Jag har verkligen inte haft någon motivation till att ens börja men i går satt hela gruppen i skolan och gjorde. jag hade förberett hemma hur min skulle se ut och i går la jag karbonpapper under mitt papper och målade direkt på min bricka. Sedan brände jag in mönstret med lödpenna. Blev faktiskt nöjd förutom flaggorna men skitsamma. Är ju färdig. tjo hoo

Over and out


Min hajkbricka

Kommentarer
Postat av: Karin

Skitsnygg är den, brickan alltså! Och så praktiskt att man kan ha den som rumpvärmare och skärbräda hahahhahahahaha

2009-09-26 @ 10:45:44
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0