Twilight tröjor på g...... hehe

Är så grymt trött just nu och ändå har jag inte gjort något speciellt idag. I och för sig var jag en snabbis på träningen men det blir jag ju knappast trött av. Kaxigt det lät men jaja. LÄste precis en sida att visa utvalda biografer kommer att ha en midnattsvisning av New Moon den 19 nov. Då börjar man först se twilight och efter det paus. Runt midnatt börjar man se New Moon. Hoppas verkligen att Norrköping får för då ska jag banne mig stå först i kön till biljetthelvetena haha så fjortis. Men som Karin sa en gång. Man lever bara en gång tjo ho. På tal om bio så var jag och såg Nicke Nyfiken- apa på rymmen i går med kidsen. Rätt så rolig faktiskt. Nicke är ju så söt haha. Min mamma gick med oss. Hon satt och snegla på mig hela tiden. Kanske för att hon skulle hålla sig från att lipa. Jag var dö trött och hur bra filmen än var så satt jag och fundera hur jag skulle sitta bäst för att folk inte skulle se att jag sov haha. Mycket sevärd för er med små barn.











Snart är det "ensam mamma söker" och jag har köpt hem fast jag tror att jag inte kommer tycka om dem Chips med sourcreme&bearnaise smak. Skadar inte att prova men jag har givetvis ostbågar i reserv haha. Man är ju smart coh garderar sig




Fick ett infall också i morse och beställde Acenturas senaste cd "Last" Kanongrymma låtar och jag kommer definitivt inte att ångra mig. Enligt mig finns det inget band som sjunger med sån känsla som de gör. ´Bara älskar dem. Aventura in my heart. Min högsta önskan är att de ska göra en spelning i Sverige för då ska jag banne mig stå först i den kön med hahahaha




Nu till något helt annat, nämligen min och Karins snygga tröjor som vi påbörjat. Eftersom vi båda är twilight fans så bestämde vi att göra något helt galet och göra tröjor haha. Vi har precis börjat. Högst upp står det Twilight buddies och nedan en varsin streckgubbe som ska symbolisera oss haha. Karin har fotat början haha. Ska bli kul att se slutresultatet. 




Nä nu är det dags att dra sig ner för att se tv. See u all


Over and out




Kommentarer
Postat av: Kakan

Smart där att gardera sig med ett säkert kort haha. Var de goda? Om inte så vet man ju och slipper köpa:)

Ja tröjorna hänger på garderoben och skriker : Do me! Do me!

Eller inte riktigt så kanske hahahahahaha

2009-10-12 @ 17:46:58
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack, men oj vad svårt detta blir. :-)

3 olika svar! :-)

2009-10-14 @ 17:46:35
URL: http://bjornhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0